Elioni poolne VOIP Assistenti juhend on nime all "Elioni äritelefoni tööriistariba kasutusjuhend" ja otselink sellele on http://arikliendid.elion.ee/docs/Elioni_aritelefoni_tooriistariba_kasutusjuhend.pdf
Otselink VOIP Assistent laadimiseks: http://voipconf.elion.ee/public/ElionVoIPAssistent.exe
Kui siis need seaded on tehtud, peaks Joosepisse uuesti sisenedes kohe olema telefonikõnede tegemise nupp aktiivne. Esialgu asub see nupp kliendi kaardil telefoninumbrite järel ja CRM-i vormidel klientide nimekiri ja meeldetuletuste jälgimine. Kui aga kõnede tegemise nupp ei ole aktiivne, tuleks üle kontrollida Asutuse algandmete vormil, Muude muutujate lehel olev muutuja TAPI_type. Selle väärtus peab olema 1. Kui seda väärtust muuta, siis muudatuse jõustumiseks tuleb ka uuesti programmi siseneda.
Lisaks väljahelistamisele võimaldab Joosep ka jälgida sisenevaid kõnesid ja leida helistaja numbrile vastava kliendi andmed kohe helisemise ajal. Selleks peab Joosepis avama vormi Tellijad->CRM->Telefoniliini jälgimine.